Reveenka Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Her kommer jeg meg endelig inn for å dibbe, og så har alle gått!? Her pleier det jo å være liv til langt på natt c",) Jeg får svitsje litt til og fra på de andre sidene, da - men det er jo ikke årntli gøy uten dere...!
Babyonboard ;-) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Vi er rett og slett urtslitt ;-)))))))))))))))))))))
Karomamma Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Nå er vi klare igjen! Opp og hopp! Eller som min lille frøken sier: Opp opp opp opp opp opp opp opp opp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå