ettbarnsmammaen Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 ......her inne som ser på "Etaten"? Det er virkelig fornøyelig! Vi ser på to ting på TV for tiden: "Etaten" og "Johnny og Johanna." (Fjortis serie som går 18.30 på lørdager.) Har jo sagt at vi er litt barnslige her i huset.....! Vi så på "Foyle's War" også, men den er dessverre slutt. Hva ser dere andre av TV-programmer for tiden?
Reveenka Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Greys, Kaoskontroll, Etaten, Thomas og Harald også har jeg begynt å se på Svigerdatter søkes.... og ærlig talt - når gutta for åpen skjerm forteller at det er mor som tar seg av klesvasken deres, ordner mat og legger til rette....det er jo ikke akkurat det jeg kaller sjekketriks, da...
Babyonboard ;-) Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Svigerdatter søkes??? Har jeg virkelig gått glipp av noe på TV???
Reveenka Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Ser sånn ut gitt c",)! Er relativt nytt, tror det er på TVN. Ganske fornøyelig!
Karomamma Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Har ikke sett på TV på flere uker I går var det lys i tunnellen - switchet mellom Etaten og det nye "9 av 10 nordmenn" på TV2. Morsomt, begge deler!! På lørdag skal jeg se på Melonas. Og hvis jeg ikke hadde hatt så mye annet å bedrive på kveldstid, ville jeg ha sett på So you think you can dance!! Yeah yeah!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har fulgt iherdig med på Anna Phil på mandager, Greys på tirsdager, Senkveld er et must på fredager og så var det vel jamt slutt......Synes igrunn det ofte er hyggeligere her inne jeg:-)
Reveenka Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Å fillern, gikk jeg glipp av 9 av 10 nordmenn.... Men melonas skal jeg ha med meg, de er kjempemorsomme! En av Melonene gikk et par klasser under meg på ungdomsskolen, så jeg syns det er litt morsomt at en av heimbygdingene er så populære c",)!
lifa og Eline Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Johnny og Johanna ser jeg også, med hjarte på rette staden, Anna Phil, tv 2 hjelper deg, forbrukerinnspektørene og selvfølgelig østlandssendingen. Det blir litt annet småsnaks innimellom i tillegg. Etaten har jeg ikke fulgt med for jeg vil helst være is eng kl. 22.30 da jeg MÅ prøve å slukke lyset kl. 23 hvis jeg skal være menneske dagen etter. men har fått med meg noen minnuter innimellom og angrer på at jeg ikke ta\ok den på video for å se senere.
Karomamma Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Etaten går i reprise på tirsdager på NRK2, tror det er rundt 22:00...
Superlis Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Ser litt på tv ja,det blir mest serier som Anna Phil og Greys. Ja også jakten på kjærligheten,men synes så synd i alt og alle jeg.......
ettbarnsmammaen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. oktober 2006 Å, jaaa, Melonas, det har jeg tenkt å se på!!! Vet det begynner igjen snart, men hvilken dag? Glemte å nevne at jeg ser på "Med hjartet..." og "Løvebakken" av og til. Sjelden vi får sett ting når det egentlig går. Må som regel ta opp på video og se på senere.
Karomamma Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Melonas begynner igjen i morra - jippi! Hørte intervju med dem på P3 i morges på vei til jobb. Storveis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå