Gå til innhold

fars dag gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere det til fedre på vegne av barna?

jeg har altid gjort det pga jenta skal gi noe.

men får ikke noe tilbake fra han som er fra jenta mi!! men bryr meg bare om hennes føleser for pappa.

åsssen gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir til far fra barna ja. Fått fra han også.. men hadde gitt selv om det ikke hadde kommet noe fra den kanten.

Er det farsdag snart?

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Men når hun blir så stor at hun skjønner sånt så pleier dem å lage sånt på skolen. Men julegave fra henne til han skal jeg få fiksa..........

Skrevet

Når dere nevner farsdag, når er det farsdag?

Skrevet

Jeg og jentene lager som oftes noe til far, så må huske på det i år også. Husker igrunn ikke om jeg har fått noe tilbake.

Skrevet

Det er farsdag andre søndag i november mener jeg.

Og apropos... Tror dere det vil føles påtrengende om jeg kjøper noe til ham fra barnet enda han ikke har møtt barnet? Han blir nok å stille opp med tiden, men vi venter på svar på farsskapstest, det er derfor han ikke har møtt barnet enda. (forutsatt at det er han som er faren da)

Skrevet

Farsdagsgave får han ja, og det er jenta selv som er med og finner noe til ham. Da hun var mindre fikk han ingenting ;-) Jeg fikk selv en bukett tulipaner levert på døra fra ham/datteren da det var morsdag. Hyggelig, men langt fra nødvendig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...