Gå til innhold

-Heidi-


Bussi

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer egentlig bare på hvordan det går med deg og lillejenta di? Har dere vært hos lege enda? Håper alt går bra ihvertfall! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, nå ble jeg rørt!! =-)

Det går bra med oss! Vi var hos legen for noen dager siden og han fant en liten bilyd men mente den var bagatellmessig. Først ville han jeg skulle vente og komme tilbake til ny kontroll om et par måneder, så spurte og grov jeg litt om hva han mente denne "bagatellmessige" bilyden kom av, tror legen skjønte jeg var litt bekymret så da ombestemte han seg og rekvirerte time på røntgen - like godt først som sist, sa han, og jeg er jo alldeles enig!! Så nå er det ny venting her, prøver å ikke tenke på dette, det er så trist å tenke på at noe kan være galt med hjertet til vår lille prinsesse :-( På den annen side har jeg en følelse av at ingenting er galt og at denne lyden med tiden går bort av seg selv =-)

 

Hvordan går det med deg og prinsen din Bussi? Alt vel? Ser han er akkurat en måned eldre enn Charlotte =-)

 

Hei til deg, Herkules! Fikk aldri hilst på deg men det var nesten at vi møttes på bim-treff en gang. Såvidt jeg husker deltok du på et nå i sommer som jeg ikke kunne være med på. Alt vel med deg og dine?

 

Hilsen meg =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

nei vi fikk ikke møttes vi , jeg rakk bare ett bimtreff også

 

Så godt at det ikke ser ut til å være alvorlig krysser fingrene for det.

Var litt merkelig egentlig for jeg hadde akkurat tenkt å etterlyse deg her så så jeg at Bussi gjorde det

 

Hva ble fødselsdagen til Charlotte?

Oskar kom litt tidlig men har tydeligvis som mål å ta igjen de fleste spiser seg god og rund

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så bra at han tok deg på alvor og rekvirerte røntgen da, skal krysse fingrene hardt for at alt ser bra ut! Du må iallefall si fra om hvordan det går! ;-)

 

Alt går kjempebra med meg og lille Robin, merker han begynner å bli stor gutt nå ;-) Vi ska på 3-måneders kontroll i morgen da, så jeg er litt spent på det. Gruer meg litt til vaksinen, men regner med det går bra det også. Ble Charlotte født 22. august forresten? Hvordan gikk fødselen da?

 

Har forresten vurdert en tur til Oslo i løpet av høsten, hadde vært koselig å møttes en liten tur da, har jo så lyst til å hilse på lille prinsessa di =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heihei, Bussi og Herkules!

 

Charlotte kom 22. august ja =-) Etter 7 timer med rier kom hun ut som en rakett hehe Hadde vel egentlig en veldig grei fødsel men det gjorde mer vondt enn jeg regnet med, trodde jeg skulle få noe skikkelig bedøvelse men nei! Hadde 8cm åpning da jeg kom inn og da fikk jeg ikke noe fordi de mente bedøvelse nå kunne stoppe riene :-( Etter hvert fikk jeg lystgass (som jeg supte inn som bare det) og etter noen timer 2 paracet!! -Til å le av men alt er bedre enn ingenting. Hadde sambo ved min side, tok tak i han da pressriene kom og det gjorde susen hehe

 

Har vært på 8-ukers kontroll i dag (selv om hun er 10 uker nå) og hun har strekt seg til 60 cm og veier 5,5kg, så hun vokser som bare det!!

 

Jeg er i Oslo i ny og ne så det hadde vært trivelig å møttes ja!! Husker dere Sylvia? Vi har vært på kafe i Oslo og så har hun besøkt meg her i Kongsvinger en gang - kjempetrivelig!!

Si ifra når det passer så skal jeg se om ikke jeg kan stille! (Jeg kommer meg til Oslo med tog som ankommer Oslo S litt over 12, så drar jeg hjem med sambo ca kl. 16.)

 

Hilsen meg =-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg.

Hvor lenge har du bodd på kongsvinger?

du får si i fra når du skal til Oslo

 

Bra alt står bra til, 2 paracet jorde sikkert susen ja- thihi

 

Oskar er 3 mndr i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...