Gå til innhold

flere barn?? - sambo vil ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er vanskelig, men vil gjerne ha litt tilbakemeldinger fra dere her inne, om noen vil... Min samboer og jeg er ganske forskjellige, og da vi traff hverandre var jeg veldig i tvil om det kunne bli oss. Han overtalte meg, mente forskjeller var fint, og argumenterte med at vi hadde det fint sammen. Det var jo sant. Jeg gjorde det veldig klart for han at jeg ønsket barn, flere barn, og at drømmen var et tradisjonelt familieliv.Dette mente han ikke var noe problem, selv om han har barn fra før. Nå har vi ett barn sammen, jeg ønsker flere, men ikke han. Føler meg litt lurt, og synes dette er leit. Er ikke så ung lenger, og kan ikke vente mye lenger hvis jeg skal ha flere barn. Forholdet er dessverre ikke så godt som det var, vi er litt "slitne", og jeg ser at innerst inne har vi ikke helt de samme drømmene med livene våre. Har kanskje ikke fått så mye tid til å ta vare på forholdet vårt den siste tiden. Hva ville dere gjort?? Noen med erfaringer med situasjonen når en vil ha flere barn og ikke den andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forholdet er dessverre ikke så godt som det var, vi er litt "slitne", og jeg ser at innerst inne har vi ikke helt de samme drømmene med livene våre.

Hvorfor vil du da ha flere barn med han????

Skrevet

Utifra det du beskriver, synes ikke jeg personlig at det ser ut som om et barn til er det lureste dere kan finne på.....Et barn har da krav på mer enn dette tenker jeg. At begge foreldrene ønsker det i utgangspunktet er en selvfølge, og om ikke dere er enige om det, så blir det feil.....Men dette er min mening...ikke meningen å være negativ, men jeg synes nok utgangspunktet blir helt feil.....

Håper du finner ut av dette....lykke til..:-)

Skrevet

hmmm...for meg var det å få barn det aller beste jeg har opplevd, jeg storkoser meg som mamma, selv om det er slitsomt også. Jeg ønsker veldig å få flere barn, og søsken til den lille... og helst da med samme pappa...

du mener altså at en bør ha ganske like drømmer for livet (jeg brukte kanskje et veldig ambisiøst uttrykk...) om en skal få barn sammen... og at begge bør ønske det like mye?

(Jeg har jo ikke helt mistet troen på at dette forholdet skal kunne forbedres)

hovedinnlegger

Skrevet

Tenkte nå mest på at du innser at forholdet ikke er så bra som det burde være....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...