Gå til innhold

Hvor mange sko er nødvendig for en vintersesong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke typer sko? Har en 1 åring som enda ikke går, så foreløpig går det i kryping. Har et par Viking gore tex sko. Trenger jeg fler? Regner med at han begynner å gå om en mnd el. to! Han er hos dagmamma, er det vanlig å ha dobbelt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en som går villle jeg sagt, støvler, goretex og evt et par joggesko til butikkturene hvor man bare skal inn og ut av bilen (jeg bruker foreløpig goretexene til dette). Har bare dobbelt opp av støvler, men det var bare fordi jeg fikk et supersøtt par av mamma som jeg bare måtte beholde selv om snupp har et par støvler stående hos dagmamma. Eneste jeg savner å ha to av er dress for den glemmer jeg stadig vekk hos dagmamma (har fri en dag i uka)...

Skrevet

vi har ikke dobbelt opp med sko. og vesla her går i barnehage. vi har cerroxi barnehagen, også har hun det paret som vi sender på henne om morgenen. vi tar alle uteklær med hjem hver fredag, slik at vi kan se over, fikse og vaske. i løpet av vintersesongen bruker vesla:

1. vinterstøvletter (gore-tex), røffe som tåler en del.

2. cherrox (din er litt liten, så han hopper kanskje ikke så mye i puttene og blir like våt som en 2 åring?, så kanskje cherrox ikke er nødvendig til så små, vi hadde ikke det da vesla var akkurat året)

3. litt penere vintersko til feks. bybruk.

4. selskapssko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...