♥Toni & baby girl♥ Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Men hva gjør vi hvis lillegutt får lus i bhg? Han har jo så mye krøller som jeg ikke får gredd ut, er vi da nødt til å barbere han? Har sett de lusekammene, og de er jo så små..
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe...ikke morsomt da...men ser det for meg. Har han "afro" hår? Kan ikke svare på det desverre. Men ser for meg at det ikke blir lett ja.
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 ja han har ganske afro.. Som er utrolig vanskelig å gre fra før av siden han er utrolig hårsår.. Huff, krysser fingrene for at vi ikke ender med sånnt..
*gurimallaika* Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Har tenkt tanken selv... Har dessverrer ingen svar til deg så lenge vi ikke har fått prøvd det ut selv. Men vi har fått en ordning i bhg sånn at de grer Tobias når de kommer inn på ettermiddagen og har tatt av han lua. Har en sprayflaske med vann og kam liggene på plassen hans. Det er mye "styr" med det håret. Innimellom har jeg bare lyst til å barbere av han allt, men sånn til senere og han blir eldre og vil ha "langt" hår så er det jo greit å vite hvordan det skal behandles. Han er også min litt "ginnipig" sånn i tilfelde jeg får jente neste gang vi får en liten en (ingen planer foreløpig).
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Hei Kristin.. Jeg jobbet i barnehage med en dame fra den dominikanske republikk før. Hun har mulattbarn selv. Temaet kom opp på lus en gang og hun sa man kunne bruke mykt smør i håret for så å gre det ut...Da vile lus og egg følge med ut. Ikke så digg kanskje, men det er jo mulig at det funker. Håper egentlig at jeg slipper å finne det ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå