Gå til innhold

Mest praktiske farge på utedress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen erfaringer vi.

Skal kjøpe troll dress har vi bestemt, men lurer på om noen har erfaring om hvilken farge/r som er mest praktiske med spes tanke på om det viser "skitt" ol på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg mørkeblå og er fornøyd med det. Lys møkk viser på den (støv fra grus og sand), mens resten "forsvinner" - begge deler (om det viser eller ikke) har jo sine fordeler og ulemper... Evt tror jeg at sånn brungrønn (gusjefarge) er meget praktisk hvis man liker at ting ikke vises på den, uten at jeg hr prøvd selv :o)

Skrevet

Mørkeblå el rød er jo praktisk synes jeg, og så passer det fint for evnt søsken

Skrevet

Kjøpte en mørk blå og rød, passer til både gutt og jente, så lilleboror her kan arve fra sin søster til neste år:-)

Skrevet

Poden her har en mørk blå med lime grønne armer, da tenkte jeg spes på eventuelle søsken som skal arve, men ser at skitten ikke forsvinner på det limegrønne når jeg vasker den.På det mørkeblå viser ingenting. Har heldigvis vinterdress i mørkeblått.

Skrevet

Vi har hatt en mørkeblå høstdress og den synes jeg all skitt og møkk blir veldig synlig på. Jeg synes den ser skikkelig skitten ut etter bare en gangs bruk. Så vi har kjøpt en ensfarget mellomgrå reimatec til vinteren. Vi har jo ikke prøvd den enda da, men jeg er optimistisk;)

Skrevet

Vi har rosa til tulla.. Om fargen er så praktisk, vel.. det kan vel diskuteres ;o)

Skrevet

Vi har rosa reimadress til tulla. Tror jeg ville kjøpt mørkeblå om jeg skulle kjøpt om igjen, selv om det er "gutteutgaven". Den rosa har allerede blitt ganske skitten på knærne. Dumt å vaske de for mye og, tærer jo på vanntettheten.

Skrevet

tassen har brun Reima dress, med turkis og grå armer. ser ganske ok ut ennå, vises ikke så mye av sand og gjørme på det brune. så jeg tror den er ganske praktisk. de har den med rosa på armene også.

og jeg vil anbefale reima fremfor troll.

Skrevet

Reima, brun med lyseblått på til jenta vår. Ingen skitt som synes på den fargen, nei. Har en gutt på 7 uker som må regne med å arve.

Skrevet

Vi har en rød troll dress og en mørk blå, og den røde viser mest skitt på. Vertfall sånn skitt som er vanskleg og få vekk...

Skrevet

Vi har rød, og der vises skiten bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...