Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Eksen min (faren til barnet) har ny kjæreste og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne... Jeg er ikke sjalu eller noe, men hun er litt sjalu på meg tror jeg. Er det noen andre i min situasjon? Hvordan forhold har dere til kjærestene/ektefellene til barnefar?
camilla^ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ett helt greit forhold til min ex's kjæreste. Har hatt en prat med henne, siden det er endel ting jeg trenger å vite i forhold til barn, og jeg trenger at hun vet og er klar over. Det hjalpt meg litt å slappe av etter vi hadde pratet sammen, jeg fikk slappet litt mere av. Fant ut at hun var helt ok. Nå har både jeg og min ex mann nye kjærester, så det har vel lettet litt på det også. Slik at ingen av oss er sjalu.Ex'er, nyekjærester igrunn alle har det helt ok i nærheten av hverandre, og om min mann leverer barna hos min ex'mann er det ehtl greit for de. Blir ikke forundra om han blir sein endag for de endte opp med å skravle over en kaffekopp. Men det kan som oftes hjelpe å prate sammen, og være litt sammen mens barna er der. ta en tur på kafe alle sammen, så kan en gjøre noe som er litt hyggelig alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå