Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hvor mye veske får barnet på 10 mnd i seg på en dag? Jeg bekymrer meg for at jenta mi får i seg for lite. Hvor mye veske bør de få i seg?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 FORESSTEN: Mi får i ser 0,5 (max) dl vann pr måltid. og 240 ml mme om kvelden. Dette er vel alt for lite? Spiser ikke grøt, eller noe slikt. Tips til hvordan få inn i henne ??
sneipen <3 snuppa Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 gutten min e 9 mnd. hs sa han burde få i seg omtrent 6 dl væske fordelt utover hele dagen.. inkl melk,vann yoghurt ol. om de spiser gode måltider,så trenger de ikke så mye væske.. men hva spiser tøtta di om dagen da??
sneipen <3 snuppa Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 ikke misforstå meg.. de trenger væske ja,men de har ikke behov for like mye væske som tidligere..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ungen spiser 1 brødskive til frokost, lunch og kvelds. 1 beger moset frukt. Og vanlig hjemmelaget middag. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå