MimmiS Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Når nr.2 blir født er eldstemann ca.21mnd. Vil dere anbefale å kjøpe en søskenvogn/tvillingvogn, eller la eldstemann stå på trillebrett bak bagvogna? Vil gjerne høre anbefalinger fra dere som har barn med ca. samme aldersforskjell.
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 hei jeg har akkurat 24mnd melleom mine gutter,vi bruker mest brett og søskensykkel,brukte litt søskenvogn i begynelsen,men den er blitt minimalt brukt,han synes det er stas og så eller bruke brett/sykkel..men når snøen kommer vet jeg ikke,må kansje frem med søskenvogna igjen..uff!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Når babyen vår kommer er eldstemann 2 år, vi har valgt å kjøpe en singelvogn med søskensete, den heter Phil & Teds E3, og den har et genialt søskensete, se http://www.philandteds.com. Ståbrett er nok best egnet for asfalt og ikke grus eller oppoverbakker. Vi tror eldstemann kan veksle mellom å gå litt og å sitte på dersom vi er ute på trilletur. Vir tror det blir tungt og slitsomt med en tradisjonell tvillingvogn. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå