Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 hva er dette? blir gal! har en fantastisk sønn på 9 mnd, og har kjent dette i snart 2 mnd, tok vel den siste testen 1 mnd siden ca... kjenner kun når jeg slapper av, som små bevegelser, variende plasser...er veldig stor da, vanskelig å se...vekten har gått jevnt nedover siden fødselen men sitter bom fast siste 2 mnd...ammer, men han spiser flere måltider fast føde til dagen i tillegg. har IKKE hatt samleie uten kondom EN eneste gang! hadde en grusom fødsel, er livredd en ny en, selv om en ny baby hadde vært kjekt men passer kun om 2 år ca. bruker ikke annen prevensjon... i tillegg noe vanvittig trøtt, sover dag og natt...stakkars lillemann! har PCOS... kan noen fortelle meg at jeg innbiller meg ting og at disse "skvulpene" er tarmene mine?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har slike fantom spark. Varierer veldig fra dag til dag om hvor mye jeg kjenner. Hadde tatt kontakt med lege om det hadde fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 fantom spark? har du vært hos lege da? hva tror du dine er?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Kan også være musklene rundt i magen som har "lemus" av og til, skjedde meg....ellers tror jeg nok det er tarmene dine...
Bella mamma Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Synes det er veldig rart om du er gravid pga det du sier, men ville kanskje gått til legen for sikkerhets skyld.. Du har jo hatt en baby i magen.. Husker du ikke hvordan det kjentes når den beveget seg? His du har kjent det i to mnd, så il jo det si at du ville vært ca 5 mnd på vei, ihvertfall.. Da kan man jo høre hjertelyden. kan man ikke?? Da kan du jo få noen til å lytte på magen!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 At du "kjenner" babyen enda:) Lemus har jeg og hatt:)Var ikke gravid når det sto på som mest. For fikk mens først forrige helg:) Mente du skulle dra til legen om du bekymrer deg for dette. Ikke bra å gå rundt å bekymre seg for slikt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Neimen, dette har jo jeg også vært borti, jo! Har føltes som om det har vært "et eller annet" som beveget seg/skvulpet der inne etter at babyen var ute. Har ikke tenkt noe særlig over det, men egentlig bare gått ut fra at det er ting som skjer i forbindelse med at kroppen går seg til igjen. At det ikke er en ny baby, er jeg 100% sikker på - ikke noe sengekos i heimen siden lillegull kom ut...;-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kjenner også bevegelser i magen men her er et bare luft i tarmene som gjør bevegelsene.
Hilde85 Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Akkurat det samme har jeg å kjent.... begynte virkelig å lure på hva det var i begynnelsen, men fant ut at det sikkert bare var luft.... magen bevegde se av og til og.... hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Takk til alle! dette var godt å høre! HI
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 min baby sparker også eeeenormt inni magen til tider:) kunne ha sverga på at det er en til inni der som de har glemt å ta ut:)
d",)~^~^~ Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Når man har vært gjennom et svangerskap har en jo hatt et veldig fokus på magen sin, noe hvertfall ikke jeg hadde før jeg ble gravid. Når du i tillegg er engstelig for et nytt svangerskap, vil enhver liten bevegelse i magen gi deg "flash_backs" fra svangerskapet. At du er vanvittig trøtt er ganske normalt med en baby i hus, det er ikke akkurat noe hvilehjem med en aktiv krabat krabbende rundt. Når det gjelder fødsler kan jeg trøste deg med at nr 2 er adskillig lettere enn første. Både fordi den som regel er raskere, men også fordi du vet hva du går til og ikke blir sjokkert over hvor vondt det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå