Gå til innhold

Attpåklatten har sagt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det ikke er så farlig å skeie ut med kokosboller.... Så her om dagen skeiet jeg ut med 6 stykker på rappen.... Dersom blodsukkeret mitt ikke er bra ved neste kontroll så skylder jeg bare på Klatten...

Pga min diabetes og frykt for å bli gjenkjent signerer jeg denne gang med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullhøna der du e!!! ;-))))

Skrevet

Ha ha ha ha, nei fy deg Gummelillan;-)))

Skrevet

Det kunne vært dobbelt så mange, og det hadde ikke vært bra.

Skrevet

Stakkars Gummelillan :-)))

Skrevet

Nei det er sant... Men jeg ble ganske kvalm. Og så ble jeg så gira at jeg løp i trappa.... med ullsokker. Jeg sklei og falt ned trappa... Heldigvis ikke med lille T på armen...

Skrevet

Ja for du så vel hvor mange kokosboller som var igjen i den pakken ;-))))

Skrevet

Nå hadde du også skrivefeil Gummelillan!!! Du skrev "med lille T på armen" men mente selvfølgelig "lille L".........godt du har meg til å hjelpe deg du også:-)

Skrevet

Er det ikke hun Emma på teatret eller hva hun het som har skrevet dette da? Jeg skjønner ingen verdens ting i kveld, jeg!

Skrevet

En rotte som het Emma og jobbet på teatret eller noe sånn...

Skrevet

Teatertrollet Emma, nei hun har tatt ferie ikveld hun:-) For hun skulle på kino med alle vennene sine og se Heartbreak Hotel - helt sant!

Skrevet

Heldig hun da.............................. :-/

Skrevet

He, he, he!!! Selv når jeg er oppe i fly (ikke opptatt av å melde meg inn i 10 000 f klubben, men heller mer opptatt av matinntaket....) blir jeg mistenkt for anonyme innlegg her ;-) Og jeg som er såååå snill og stort sett står frem med all min galskap da ;-) Nei, tror nok at teaterrotta ble hjemme for hun er for finkulturell til å bli med Trollet på kino ;-)))))

Skrevet

He he, du tok den du ja;-) Ikke alle som gjør det ennå nemlig:-) Så dette kan vare en stund til tror jeg.....blir ikke forundret om teaterrotta Emma dukker opp igjen. Når både du og jeg er bortreist:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...