Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 at det ikke er så farlig å skeie ut med kokosboller.... Så her om dagen skeiet jeg ut med 6 stykker på rappen.... Dersom blodsukkeret mitt ikke er bra ved neste kontroll så skylder jeg bare på Klatten... Pga min diabetes og frykt for å bli gjenkjent signerer jeg denne gang med
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ha ha ha ha, nei fy deg Gummelillan;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Det kunne vært dobbelt så mange, og det hadde ikke vært bra.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Nei det er sant... Men jeg ble ganske kvalm. Og så ble jeg så gira at jeg løp i trappa.... med ullsokker. Jeg sklei og falt ned trappa... Heldigvis ikke med lille T på armen...
Babyonboard ;-) Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Ja for du så vel hvor mange kokosboller som var igjen i den pakken ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Nå hadde du også skrivefeil Gummelillan!!! Du skrev "med lille T på armen" men mente selvfølgelig "lille L".........godt du har meg til å hjelpe deg du også:-)
Karomamma Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Er det ikke hun Emma på teatret eller hva hun het som har skrevet dette da? Jeg skjønner ingen verdens ting i kveld, jeg!
Karomamma Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 En rotte som het Emma og jobbet på teatret eller noe sånn...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Teatertrollet Emma, nei hun har tatt ferie ikveld hun:-) For hun skulle på kino med alle vennene sine og se Heartbreak Hotel - helt sant!
Babyonboard ;-) Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 Heldig hun da.............................. :-/
Gummelillan Skrevet 23. oktober 2006 #16 Skrevet 23. oktober 2006 He, he, he!!! Selv når jeg er oppe i fly (ikke opptatt av å melde meg inn i 10 000 f klubben, men heller mer opptatt av matinntaket....) blir jeg mistenkt for anonyme innlegg her ;-) Og jeg som er såååå snill og stort sett står frem med all min galskap da ;-) Nei, tror nok at teaterrotta ble hjemme for hun er for finkulturell til å bli med Trollet på kino ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2006 #17 Skrevet 23. oktober 2006 He he, du tok den du ja;-) Ikke alle som gjør det ennå nemlig:-) Så dette kan vare en stund til tror jeg.....blir ikke forundret om teaterrotta Emma dukker opp igjen. Når både du og jeg er bortreist:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå