Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Underkant av en halvtime kanskje, inkludert litt snakking o.l. før og etter.
To store og en i magen Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 vi var inne i nesten en time-hadde time kl 14.00, men var forsinket med en halv time. Ass.overlege tok seg god tid. Ikke noe galt, at var bare velstand og vi fikk 3 bilder. Lillegutt var kjempeaktiv der inne, men laget ikke problemer for målingen ol. Datteren vår på 4 år fikk komme inn det siste kvarteret sammens med bestemor for å hilse på babyen
go`gutten +go`jenta Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 vi var ferdig etter en halv time. Da hadde også neste mann time:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, er noe sånt. En halvtimes tid. Vi kunne ta med videokassett, og få det på bånd. Veldig artig! Ser skikkelig godt at babyen gjester på videoen. Ingen jeg kjenner som har fått det på video. Du kan jo spørre der du skal om det er mulig, hvis ikke, fortelle dem at de har det på sykehuset i Porsgrunn og at det hadde vært artig om de og skaffet en videospiller. Helst dvd spiller da, jeg får jo bare spilt videoen når jeg er hjemme hos mor og far for de har gammeldags VHS spiller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå