Gå til innhold

jul . hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. var på kjøpe senter i dag, hjelpe meg.

nisser oppe jo.

noen som er lik meg som IKKE gleder seg til jul???

sikkert ikke rett rom og ta dette på men.

beste rommet dette likevel, så..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til jul nei. Skal feire den sammen med familien til pappaen, de er supersnille de men jeg og pappaen er max uvenner. Men men..........

Skrevet

Jeg gleder meg til jul!!!!!!!!! :o)

Så da burde jeg ikke svart her, he he....

Skrevet

jeg gruer meg litt til jul, fordi jenta mi er da ett år, så det blir liksom hennes første ordentlige julaften, og den skal hun feire hos pappaen. men vet jo hun kommer til å kose seg, så er vel mest av mine egne egoistiske grunner jeg gruer meg litt :/ Og neste år er det jo mammajul, og slik vil det gå annahvert år leeeeenge :)

Skrevet

tenker på jula med skrekk og gru jeg da!! planen hele tiden har vært ,at dette året er barna sammen med fedre, jeg feirer aldri jul selv når de er der, kansje fordi jeg ikke har andre og feire med.

MEN dette året faller jeg i ett stort problem, pga årsaker skal hun ikke til faren, men hva med julen? tenker og tenker. drar ho eldste drar også ho minste.

(syns ikke synd på meg selv, ikke tro det ) men jula og tenke på åssen ho eldste har det, usjj. nei.

og.. hvis jeg skal ha de denne jula. så må vi sitte alene, det er kjedelig for barn, spesielt for henne eldste som er 9 år, og sitte bare sammen med mamma og lillesøster på 16 mnd. nei...

rare tanker.

Skrevet

Har samme problem som deg :( Satt selv alene forrige jul fordi den eneste plassen jeg var invitert til var hos pappaen å der orka jeg ikke å være. Men i år drar jeg dit for jeg takler ikke å sitte en jul til alene. Det er det verste med jula syns jeg, tanken på at alle er samlet med familie å koser seg sammen.

Skrevet

syns også det er trist og sitte alene på jula. men føler uten barna ingen jul.

for to år siden da hadde jeg bare eldste da.

hehe. må le. da satt jeg og spiste kald jule pølse i pysj og tenkte på alle rundt som hadde det koselig.

han jeg var da sammen med fikk ikke lov av eks og være sammen med meg pga deres sønn. bla, bla. må le litt av det.

fikk en jule gave, det var fra han( pappa til minste mi) fikk ett smykke, med tro , håp og kjærlighet. men gjett æ. han gjorde slutt dagen etter. hehe. mye bra smykke og gi bort da. mann legger ikke mye kjærlighet i det da nei.

men men.

blir jentene hos fedre sitter jeg heller alene enn og feire med noen som ellers i året ikke bryr seg, og heller vente til jentene kommer hjem og kose oss da.

men blir jentene hjemme. skal jeg prøve få tak i andre i samme situasjon og feire sammen kansje. sikkert mange ensomme som meg rundt omkring her...

ble både morsomt og trist denne historien. :)

Skrevet

Jeg skal væra uten unge i jula jeg og.

Sku ønske jeg kunne jobbe, men neida, bler ikke fresk at te det

Skrevet

Hehe i fjor satt jeg å spiste Fjordland kalkun..haha...jeg var så sliten å orka ikke lage meg noe ordentlig middag. Snuppa var hos pappaen men fikk henne tilbake kl 20.

Nei huff... den verste jula ever. Håper den i år blir litt bedre, selv om jeg har mine tvil.

Skrevet

Gleder meg IKKE til jula. Knerten er hos pappan sin og jeg skal jobbe. Ikke drømmejula m.a.o.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...