Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 jeg vil bare gråte... vet ikke hvorfor, bare gråter og gråter... :`/ jeg er helt utfor meg selv, kjenner ikke meg selv igjenn.. huff... vil ikke ha det sånn her........
mamma`n te Kaja Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 er absolutt ingen ekspert her, men hvis dette har vart en stund, har du kanskje fått en depresjon? kanskje du kan snakke med helsesøster/lege om dette?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 har vært litt nedenpå jeg og i perioder den siste tiden. men går oftest over. har liksom noen deppedager i måneden. kanskje er det ansvaret og tyngden av det å bli mor som tærer litt på humøret. man føler seg gjerne alene, sliten, tom, udugelig... men er det sånn hele tiden, så bør du nok søke hjelp.. kanskje i første omgang hos din samboer/mann hvis du har en.. få pratet ut. kanskje er det nok..hvem vet hvis ikke, så er jo leger og helsesøstre der for å hjelpe.. håper du blir i bedre humør )
mamma`n te Kaja Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg tenkte på det rett etter at jeg hadde svart, at det ikke trenger å være noen depresjon i det hele tatt.. vi er jo alle litt nedfor og deppa til tider.. men tror det er viktig å snakke med noen om det, og få hjelp sånn at det ikke blir værre.. Ikke noe godt å gå rundt slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå