Gå til innhold

sååå stille det er her inne idag da??


fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

jaja til mandagen starter jeg på sykehus dietten, skulle egentlig begynne på eurodietten, men om sykehusdietten er så bra som den ser ut til tar jeg heller den.

eurodietten koster jo over 3000 i mnd, får heller bruke de pengene på nye klær når jeg er ferdig slanket tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg har også tenkt å prøve meg på sykehusdietten, men tenkte å begynne med en uke på, og så en uke med mer vanlig mat, og veksle sånn. Får se hvor det går :)

Jeg kjøpte inn av eurodiett for en stund tilbake, etter å fått det anbefalt av en Fedon-lege. Men jeg måtte gi meg med hele dietten, for det smakte alldeles forferdelig av de produktene. Kunne mye før ha latt være å spise. Nå kan jo jeg ha vært uheldig med de typene jeg valgte, eller at jeg rett og slett er for kresen........ Ikke vet jeg, men fælt var det :)

Ikke meningen å ta motet fra de som ev. skal prøve dette, for det er jo veldig effektivt. Bare synd at jeg ikke fikset det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men en skal jo være ærlig med siner erfaringer, å den har jo mindre effekt en sykehusdietten.

hva var det du prøvde av de prod da, syntes det blir litt dyrt jeg da får mye suppe for de penga hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...