Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Noen med gode erfaringer som kan deles? Hva er det viktigeste å ha med seg? Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt snart..
Nicki_81 Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Toalettsaker sier seg selv. Klær og sandaler til seg selv og klær til babyen til hjemreisen. Ellers kan det faktisk være greit med hårføner. Er ikkeså godt å tørke seg hverken med papir eller håndkle, så da er det greit å tørke med hårføner. Bare et lite tips =)
Mia&DahliaMarie Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ikke minst kamera.. nesten det viktigste synes jeg da.. Er også viktig å huske alle viktige papirer osv.. Det er sikkert en del andre ting og som jeg ikke kommer på i farten.
selfangerkjerringa Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 - mobil - mobillader - fotoapparat - notatblokk (greit å skrive ned opplevelsene mens de er ferske) - bind til hjemreisen (ikke alle sykehus sender med deg hjem)
litagod Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 ta med pute for å sitte på, du blir litt øm nedentil og det kan være deilig med en pute... sminke underklær mammaklær sandaler til dusjen hentesett til baby brystvortekrem lesestoff kanskje (og litt sjokolade) mobilladder + mobil kamera + ladder tannkrem mmm er ikke så flink for vi bor så nært så jeg sender bare gubben hjem etter det jeg trenger!
mor88venternr3 Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Mykt toalettpapir, kan vel være ganske stive de på sykehuset Shampo/balsam Ikke glem helsekortet når du reiser. Sett sammen de tipsene du har fått nå, så er er listen din helt klar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå