Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er samboer med en herlig gutt, og vi har det veldig bra på alle måter. Mitt "problem" er at han har mange jentevenner fra før min tid, noen fra skoletida og noen han har fått kontakt med via diverse steder på nettet, også steder som "Sexdate" ol. Kjenner mer og mer at det plager meg at han har kontakt med en del av disse jentene på sms og msn. Helt greit at han har vært på sex-sider osv., men det jeg ikke liker er å vite at de har diskutert personlige ting ang. sex osv. Greit at det er fortida hans, men jeg ønsker ikke at det skal være en del av framtida mi/vår. Er jeg urimelig når jeg forteller han at det plager meg, og at jeg helst ønsker han kutter kontakten med noen av jentene??? Og da mener jeg ikke gamle skolevenninner og arb.kollegaer. Skal også sies at han aldri har spurt om jeg vil treffe noen av hans venninner fra skole/ungdomstida. Han reiser alltid aleine om han skal møte dem der han er fra, ca en times kjøring unna. Kanskje det bare er gravidhormoner som gjør meg sånn for tida?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Selvfølgelig skal han kutte all kontakt med jenter han har møtt på sex-chat på nettet. det skulle da bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Tror ikke mannen min hadde ønsket å ha kontakt med den type venninner etter at han traff meg. Han har ikke hatt det ihvertfall, og jeg ville aldri tillatt det heller!!!
kjærest1 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Du er ikke urimelig! Fortell han hva du føler på en ok måte...og forvent at han viser forståelse for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå