Fikk nr to i desember Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 I går så jeg det nydeligste vognteppet! Det var laget av lapper som var sydd sammen, og så var det tovet. Det var også montert noen blomster oppå, disse var sikkert heklet. Er det noen som vet i hvilket mønster jeg kan finne dette teppet!
emmi - 15.03.08 Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg holder på med et fra sandnes garn. Du finner bilde av det på albumet under nicket mitt....Sjekk om det er dette du mener?
Fikk nr to i desember Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Tusen takk! Fikk svar på en annen tråd, og skrev nettopp på den andre tråden din. Teppet er kjempestilig, så jeg ombestemte meg (det var ikke dette jeg hadde sett).
Fikk nr to i desember Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2006 Nå har jeg kjøpt garn og startet på teppet du anbefalte! Tror det blir veldig stilig. Jeg bruker annet garn, da jeg har beige og sort vogn, ville strikke i beige og bruntoner med noen få sorte ruter. Har du kommet langt? Jeg gleder meg villt til å se hvordan det blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå