Karomamma Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Vi skal spille på en festival som heter Smeltedigelen neste helg - på et utested som heter Meyergården. Er det moro der? Fullt hus og stormende jubel? Regner med at ranaværingene vet å partaje i helgene...
Trollmora Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ja gurimeg det e eg jo!!!! Men det e væl sånn ca 25 år sian eg fløtta derfra. Der er ett utested på Meyergården som het Ramona, tror det heter det ennå. Ranværingene har en sterk trang til drikking, klining og lyging så du kan godt si det er høy partyfaktor. Nå er det derimot så lenge siden jeg har vært ute på Mo at jeg vet ikke helt hva som foregår der. Men hvis du vil så kan jeg undersøke med søstre og noen gamle venninnner. Hva slags festival er det? Hvor skal du bo da?
Karomamma Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Aner egentlig ikke! En musikkfestival - mye blues og jazz tror jeg. Du kan se på www.smeltedigelen.no Vi skal bo på hotell (Meyergården?) og reise videre til Sandnessjøen for spillings der på lørdag. Tror jeg i hvert fall. Når vi skal på turné, pleier jeg egentlig bare å dra til Gardermoen og se hva som skjer...
Trollmora Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Spiller eller synger du i band??? Det sto ikke så veldig mye på nettstedet, men det var jo flere jazzmusikere der da. Hva spiller du da? Håper uansett du får litt tid til sigthseeing. Utrolig nydelig, spesielt når det ikke regner sidelengs! Det står en stor statue i vannet som du kan se fra gågata, Havmannen. Veldig fiiin! Ha en rekti go tur noråver, kos dåkk masse på Mo dA )
Karomamma Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg synger. Akkurat i dette bandet er det mest background vocals (som det heter på norsk) og noen få sololåter bare. Tralalalalllllaaalalala! Det pleier ikke å være så mye fritid, bortsett fra endeløse timer i bandbussen som brukes til lesing, musikk og drekking. Hadde med meg strikketøy for noen år siden, men da gutta klar beskjed om at strikking på lydsjekk og i bandbussen var altfor lite rock 'n' roll og at slike aktiviteter måtte opphøre umiddelbart. He he... Jeg skal ta en titt på havmannen. Takk for tipset! Trommisen vår bor i Mo, så har har vel et opplegg klart, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå