Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Mitt problem er at jeg får orgasme altfor fort:-( Sambo kan jo nesten ikke ta på meg før jeg er ferdig. Å når jeg har fått orgasme en gang, er ikke den sammen følelsen der heller, så det er ikke bare å begynne på igjen. Så hos oss har vi da et motsatt problem.....................ikke han det går for før vi har begynnt men meg............ Noen gode råd?????????????????
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Hos oss er det også slik at jeg kommer først. Men det fungerer greit for oss. Det du kan prøve under forspielet er at du kun tar på han , at han ikke rører deg noe særlig. Så når han kommer inn i deg og du merker han begynner å nærme seg orgasme, så begynner du å stimulere deg selv. Funker kjempe flott for oss og jeg kan da også prøve å holde meg helt til kommer så vi får en herlig eksplosjon samtidig, kjempe deilig Skjønner at det kan bli litt kjedelig forspiel men sånn av og til er det jo greit ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå