Gå til innhold

Odenwalder eller voksi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vognpose, og hadde egentlig bestemt meg for voksi, men så fant jeg odenwalder og ble litt forelsket :) Noen som kjenner til kvaliteten på disse? Odenwalder ser mye enklere ut å putte bebisen i enn voksi - riktig? Hvor får man kjøpt disse posene? Evt nettbutikk? Finnes det bæreplate og bæreseler til Odenwalder slik det gjør til voksi?

Fint om noen kan gi ris og ros hvis de kjenner til disse posene! Takker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte voksi pose til storesøster, men nå har jeg kjøpt en Odenwalder XL pose til lillesøster. Har ikke begynt å bruke den ennå, men synes den virker veldig kjekk. Voksiposen var helt ok, men jeg syntes den var litt tungvinn i forhold til å måtte knyte sammen osv. Kjekt med glidlåser på Odenwalder. Tror ikke det finnes bæreplate til den derimot, men det trenger jeg ikke, for jeg skal bare ha den oppi bagen.Jeg kjøpte min Odenwalder hos Rita Holm, hun importerer poser og selger på Finn.no

Skrevet

Ja, jeg synes voksi virker litt stor og klumpete, er redd jeg ikke får plass til både den og ungen i vognen (Teutonia). Vet du om Odenwalder er vann-/vindtett? Må helst være det nå som snøføyka snart kommer :) Takk for svar, forresten!

Skrevet

Fin pose! Jeg er solgt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...