Gå til innhold

Hvem har byttet ut bebien min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 mnd, og har siste ukene plutselig begynt å våkne nesten hver annen time på nettene..ligger der å smiler å pludrer, å vil ha masse pupp! igår våknet hun en time etter hun var lagt å gråt sårt i 2 timer..blir helt tullete her! Hs sa jeg skulle vente med grøt i noen uker til, og vet ikke om det vil hjelpe heller! Kjenner jeg er så lei av nesten ingen søvn, dette kan umulig væ're bra for helsa! Hun sover lite på dagene og..

tror jeg ringer psyk å legger meg inn en ukes tid, for å hvile...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er du som kjenner ungen din.

noen sover bedre med litt grøt,andre ikke...

Skrevet

trodde ikke du skulle merke det.... listetmeg sinn i nattens mulm og mørke og byttet ut babyen med min!

Hold ut!!!!!

;-)

Skrevet

Hei!

Vi har hatt det helt likt og vi begynte derfor med grøt. Gutten min var da 4 mnd og veide litt over 8 kg. Min helsesøster at det var et klart tegn av vi skulle begynne med grøt når han begynte å kreve mat så hyppig om natta.

Ga helsesøster deg noen grunn til at du ikke skulle begynne med grøt ennå?

Hvis jeg var deg, ville jeg begynt med grøt nå. Det er jo slitsomt for et barn å aldri bli ordentlig mett eller få sove litt sammenhengende. Og selvfølgelig utrolig slitsomt for deg å ikke få sove heller.

For oss tok det i hvert fall 2-3 uker før vi kom opp på en halv posjon grøt og det var først da vi begynte å merke litt bedring på nattesøvnen.

Skrevet

Det ble værre for oss også da jenta ble 5 mnd. Hun blir 6 mnd om 3 dager og er fortsatt sånn...

Mi holder på å få tenner da, og er veldig urolig pga det.

holder på å introdusere grøt nå, så får se om det hjelper.

Skrevet

Ja, sånn er det mange av oss som har det nå... Rart de orker å være våkne så lenge på natta... Virker jo som hun er klar for grøt. Ikke at det var sovemedisin her da... Trøst deg m at mange har det sånn...eh...

Skrevet

Gutten min drev slik, plutselig hadde han fått tann. Et lite råd hvis du skal begynne med grøt, ha i ei ts med malt. Gutten min fikk inmari hard mage, nå funker det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...