Gå til innhold

Dere som ammer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva fryser dere mm i? tenkte jeg skulle fryse ned litt, kjekt å ha.. :-)

å hvor lenge varer denne inense stikkinga i brystene ved amming?? au, det er så vondt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte sånne bokser på apoteket til å fryse ned mm i, men skal heller kjøpe poser å fryse det ned i, lettere å tine og tar mindre plass.

Skrevet

Eg fryser melka i melkebeholdere som høyrer til brystpumpa. (Chicco)

Fungerer kjempebra. Bare å ta opp en beholder, tine, skru på smokken og mat i vei!

Har ikkje særleg vondt i brystene under amming så kan ikkje svare på det, desverre.

Skrevet

jeg har bare såvidt begynt med å fryse ned litt overskudd selv så jeg har vel ikke den store erfaringen på de 4 ukene mine... men jeg fryser ned i fryseposer for isbiter, for da kan jeg fyle på etterhvert og bruke det jeg trenger posjonsmessig....

Om det funker i bruk? tja det finner jeg vel ut.....

jeg synes det blir bedre og bedre med amming, det var pyton de første 2 1/2 ukene, ikke helt topp enda men det er verst når det er for fullt hos meg....

Skrevet

stikking i brystet har jeg også hatt

da har barnet som oftes suttet feil på brystet mitt

ikke tatt skikkelig tak..bare suttet helt ute på tuppen

så pass på at barnet ditt tar skikkelig tak

jeg har pumpa det brystet i 2 dager..da har det gått vekk

Skrevet

Jeg pumper melk til grøten, og har kjøpt småflasker med lokk som går til aventpumpa. Da kan jeg putte flasken rett i fryseren så fort jeg har pumpet ferdig. Begrene kan bare brukes et par tre ganger tror jeg, mens flaskene kan jo vaskes "uendelig". Så er det enkelt å skru opp lokket på melka som er frosset for å fylle oppi mer.

I tillegg har jeg avent fryseposer, som jeg bruker innimellom. De kan festes i flasken når du pumper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...