Gå til innhold

Ingen tvil - nå er det høst! :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har høsten kommet til midt-Norge...

Vinden er så sterk at det regner vannrett, det er grått og trist...

Med andre ord - skikkelig høstvær!

Problemet er at jeg ikke er psykisk forberedt på høst ennå, skulle så gjerne hatt sommer en stund til!;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, det skulle gjerne jeg også. Men her snødde det i går - og det ligger faktisk igjen litt ennå. Akkurat nå så plasker det ned og er skikkelig surt og kaldt - så det blir vel innevær i dag også:-(

Skrevet

skulle tro det var vinterstormene som herja ja...skikkelig guffent vær her.i sommer ønska jeg meg høst og kaldere,men nå er det omvendt gitt...men sånn er det å bo på kysten...typisk trøndervær dette...isj...

Skrevet

Ta dere en tur sørøst jenter! Ikke det at været er så fantastisk om dagen, men vi har ikke stormene, og ihvertfall ikke snø - ennå.....Hadde vært gøy om dere hadde fått til en tur når vi skal ha dibbefest:-))

Skrevet

Ja, OM det hadde vært gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)))))))))))

Men det lar seg nok ikke gjøre.....:-(

Synes dere Oslo&omegn-jenter er noen heldiggriser som kan møte hverandre med jevne mellomrom, og attpåtil ta en fest sammen!!!!!

:o)

Skrevet

Synd....men om du skal sørover nærmeste året så må du jo si ifra og bli med på treff i byen og kanskje en fest til, om den første blir en succè:-))

Skrevet

Ja, den tanken har jeg allerede tenkt!!!;-)))

Hvis jobben (eller skjebnen?) bringer meg til hovedstaden, skal jeg jaggu ta kontakt!! Det hadde vært no, det!!

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...