Urtete Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Nå har høsten kommet til midt-Norge... Vinden er så sterk at det regner vannrett, det er grått og trist... Med andre ord - skikkelig høstvær! Problemet er at jeg ikke er psykisk forberedt på høst ennå, skulle så gjerne hatt sommer en stund til!;-))
her@ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Åja, det skulle gjerne jeg også. Men her snødde det i går - og det ligger faktisk igjen litt ennå. Akkurat nå så plasker det ned og er skikkelig surt og kaldt - så det blir vel innevær i dag også:-(
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 skulle tro det var vinterstormene som herja ja...skikkelig guffent vær her.i sommer ønska jeg meg høst og kaldere,men nå er det omvendt gitt...men sånn er det å bo på kysten...typisk trøndervær dette...isj...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ta dere en tur sørøst jenter! Ikke det at været er så fantastisk om dagen, men vi har ikke stormene, og ihvertfall ikke snø - ennå.....Hadde vært gøy om dere hadde fått til en tur når vi skal ha dibbefest:-))
Urtete Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, OM det hadde vært gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-))))))))))) Men det lar seg nok ikke gjøre.....:-( Synes dere Oslo&omegn-jenter er noen heldiggriser som kan møte hverandre med jevne mellomrom, og attpåtil ta en fest sammen!!!!! )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Synd....men om du skal sørover nærmeste året så må du jo si ifra og bli med på treff i byen og kanskje en fest til, om den første blir en succè:-))
Urtete Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, den tanken har jeg allerede tenkt!!!;-))) Hvis jobben (eller skjebnen?) bringer meg til hovedstaden, skal jeg jaggu ta kontakt!! Det hadde vært no, det!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå