Gå til innhold

Når pappa ikke holder det han lover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg er mamma til en gutt på snart 5 år, men vi har et problem....pappan hans ser ikke ut til å skjønne at han ikke bare kan være pappa når han vil. I løpet av de årene som har gått siden gutten ble født har pappan sett han to 4 ganger....og alle gangene har vært når vi har vært på besøk i byen der han bor. Vi bor nemlig på hver vår kant av landet. Gutten min har også snakket med pappan sin på tlf noen ganger, men det kan gå mnd og kanskje et år mellom hver gang dette skjer. Min eks lover gutten at han skal ringe, og så går det flere mnd før han gjør det. Gutten er så stor nå at han blir utrolig lei seg når pappan ikke holder det han lover, og så sitter jeg igjen med jobben å trøste og prøve og forklare hvorfor dette skjer.

Nå begynner jeg å bli sliten av dette her, men hva gjør jeg...ber jeg pappan om å forsvinne ut av livene våre, eller skal han bare få lov til å fortsette med å være pappa når det passer han?

Jeg trenger virkelig noen gode råd, for jeg ser ikke at dette kan pågå lengre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snak med han og forklar han at han ikke må love barnet noe.at barnet får mere glede av det dersom han ikke lover ting som han ikke kan holde.og blir glad når han ringer.

tror ikke du bør kutte kontakten helt men han får ikke love din sønn noe.

dersom du er på besøk i hjemstedet hans synes jeg du bør gi han beskjed og la han komme til deg på besøk.da må han selv ta initiativ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...