her@ Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Fra å være en snill gutt og legge og være våken 1-2 ganger om natta, så har lillegutt blitt ei skikkelig bråkebøtte om natta. Han er forkjølet og tett stakkar, og våkner nok av det. Nå har vi hatt det gående tre netter på rad - og det ser ut til å bli slik i natt også:-( Han er seks måneder og har vært en engel fram til nå, så jeg har vel ikke lov å klage. Uansett så er forkjølelse noe herk altså!!!
phantomet Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Du får min sympati....(selv om jeg synes du er relativt heldig alt i alt...) Jeg sitter nå med laptop i umiddelbar nærhet av lillegutten her, som nekter å la mammaen sin få fri mer enn tre minutter maks... Må bare sjekke at jeg er her liksom... (ref. nattens tyrann)
her@ Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, vet jeg er heldig tross alt. Mange som har det mye verre enn meg ang. nattesøvn osv. Måtte bare få ut litt frustrasjon i "kampens hete"... Får håpe lillegutten din blir mer medgjørlig om natta etterhvert - for søvn trenger man om man skal fungere sånn noenlunde:-)
Trollmora Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Stakkars! Hvordan har natten gått da? Saltvann og oppbygging av hodeenden på senga er mitt beste tips når barna er forkjølet. Ikke skadelig og kan gi de små litt ekstra søvn.
strikkballen Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Uff, stakkars - helt enig - forkjølelse med små barn er et svare styr!!! Sist Christian var forkjølet brukte jeg nesedråper og sånn neseslimsuger fra apoteket. Det hjalp ganske bra. Også Paracet første natten - hadde litt feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå