phantomet Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Dette er tittelen på min kommende bok. Som blir de samlede memoarer fra et hektisk liv som søvnløs babymor. Selvfølgelig skjønner jeg at leserskaren er begrenset, men regner likevel med at det er den beste måten å bearbeide mammatraumer, å skrive dem ned...' Slik det ligger an nå, så dreier natten seg stort sett om å holde lillegutt sånn noenlunde fornøyd. Han liker nemlig ikke å sove om natten. Appetitten er enorm når mørket senker seg, så helst består de nattlige øvelser av pupp, rap, ny pupp så bæsj...med spredte innslag av grynting og hylgråt om mammaen er for treig. Glupskheten har gitt mange utslag: Enorm vektøkning: Fra 3460,- til 5700 på fem og en halv uke. Totalt utsugd pupp rundt klokken 04, med påfølgende produksjon slik at mammaen minner mer og mer på en silikonbabe. (Desverre bare oventil) Garanterer å gå fra verdens største pupper til verdens lengste når ammingen er over... Kledelige blå ringer under øynene på den "spreke" mammaen som er heldig om hun finner noe i garderoben som passer sånn noenlunde sammen og til overmål på kroppen når hun som zombie prøver å kle seg om morgenen... Selv verdensmester i nattesøvn (les pappaen) registrerer at det finnes nattlige aktiviteter ala babyhyl... Månedslinsene får stå sin prøve...Er de virkelig så gode som reklamen sier??? Men ja...jeg forguder ham likevel....
her@ Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 He he, signerer på den, selv om det her er andre årsaker - nemlig forkjølelse! Har vært bortskjemt fram til nå med bra nattesøvn, men tett nese fører dessverre til dårlig nattesøvn for min lille - og meg:-( Men de månedslinsene har jeg også lurt på. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå