Gå til innhold

Dere som har blitt dumpet...Hvilkne følelser satt dere igjen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg uverdig, uviktig og brukt nå....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg egentlig ikke dumpet, ettersom jeg tok valget med å gå fra ham pga utroskap. Samtidig føler jeg meg dumpet/vraket ettersom han var utro, som om jeg ikke var "bra" nok.

Så de følelsene jeg sitter igjen med nå er sinne, irritasjon og litt hat mot ham.

Skrevet

Samme som anonym over meg...

Jeg dumpet han pga utroskap. (Min siste kjæreste, ikke barnefaren) Vi var sammen i ett år, planla baby og bryllup.

Han svek meg, på det groveste. Ble frustrert, sint, lei meg og sint igjen.

Nå er jeg likeglad :o)

På en måte ble jeg dumpet, siden han svek meg. Han ville prøve igjen, fokusere på fremtiden, men tilliten var fraværende. Ergo, jeg dumpet han er enden på visa.

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har d.....

Fikk forl. ring for 4 uker siden. Dumpet for 1 uke siden, pga. en dame som han fraff på byn for 2 uker siden.... og ikke nok med d, han flyttet fra meg og rett inn til henne. følelsene mine går veldig opp og ned. i de ene øyeblikket klarer jeg å snakke med han, og i de neste hater jeg han.... har lyst til å skrikke til han eller banke han. men klare å ta meg sammen for sønnen min sin skyld. vi har bogg sammen i fem år, og han bytter meg ut iløpet av en uke.

Skrevet

er helt lævlig og bli dumpet pga andre damer.

jeg ble dumpet 20 ganger av samme fyr pga han ikke var mann nok til og ta opp kampen med sin eks, som brukte sønn dems som våpen,

vi fikk en baby sammen, men han var ikke mann nok og gå mot henne pga resel for denne dama og miste sønn sin.

og bli dumpa pga en jævla eks er for jævlig!!! de hadde vært skilt i 4 år også når vi traff hverandre.

men nå har jeg sagt stopp. orker ikke mer går på 3 året nå. drar meg opp og ned med hennes humør..

ga han valg NÅ I KVELD,

kjempe mot henne eller mist meg forever.

så kommer han så kommer han. kommer han ikke så er vår tid forbi.

han er ferdig på jobb kl22 så får se. men så feig han er så kommer han ikke, etter 3 år kjenner jeg fyren.

lyst og grise banke han. hater og elsker han samtidig.

men jeg må videre med livet mitt nå!!

han kan ikke leke mer med oss også med tanke på jenta vår.

men fort jeg tar en tur ut så er han der, men søren ikke lenger nå..

han syns synd på seg selv pga hans eks og bruker sin psyke mot meg, holder nå. men jeg syns synd på han. men jobber med saken og ikke synes synd på han.

han vil heller ikke sin datter godt når han kjører mamma så langt ned,

sorry. var kansje ikke svaret ditt. men bare rant ut av meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...