Gå til innhold

Hvorfor legger ikke trollfar barna sine.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

-pappa legger jo meg?

sa Storebror da jeg var midt i oaijajaja boff.

Vi bruker å synge "Når trollmor har lagt sine 11 små troll", men han har aldri komentert sangene vi synger tidligere.

Egentlig var det jo et godt spørsmål og et tegn på at vi har likestilling her hjemme.

Noen av deres som har lurt på ting som dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klok fyr han storebror du! Ingen som har lurt her ennå, men absolutt et poeng. Hvorfor gjør ikke trollfar det da Trollmor???

Skrevet

Veldig godt spørsmål! Ville noen av oss ha lurt på det da vi var små, mon tro?

Vi var på babysang i dag og der ble det sagt at man godt kan dikte videre på sangene og gjerne lage mange vers. Herved er det nye verset lagt til!

Skrevet

Nei her i huset synger trollfar "so, ro lille mann" :o)

Men jeg skal selvfølgelig, i likestillingens navn be ham synge Trollfar når han legger LilleSnupp. Såpass må det vel være i disse dager!

Skrevet

Må innrømme at i mitt hode har trollmor vært alenemor for disse 11 små......Men når jeg tenker meg om må det være litt av en jobb,sikkert derfor de er bundet fast i halen=)

Skrevet

Men om hun har vært alenemor i så mange år, så har vel trollungene begynt å flytte hjemmefra eller? He he he......om ikke det bare er sønner da og trollmor ha skjemt dem så bort, at de nekter å flytte! Skal se hun snart melder dem på programmet "Svigerdatter søkes".......he he he.....;-)

Skrevet

Hahahahahahaha!!!!!!!

11 gammel-ungkarer ;)))

hehehehehe

Skrevet

He he he.......ja det hadde vært no tenker jeg...................NOT!!!

Skrevet

Hvis de klarer å knyte opp knuten...

He he he toooog du ann????

Skrevet

Ha ha ha - jeg tror det;-) Hjelpesløse kreka, ødelagt av sin mor - ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hahahahahahaha!!!!!!!!!!

NÅ skjønte jeg den også, Attpåklatten!!

;o)

Skrevet

He he he, jaggu godt dere har Nancy her inne altså;-)))

Skrevet

Skjønner ingenting............................

Skrevet

Det skal du antageligvis være veldig takknemlig for.......HA HA HA!!!! Var det noen som tok den eller?

Skrevet

Nancy, trollbarna, trollmor eller trollfar??

Skrevet

Nei nå er jeg helt forvirret jegc,")

Skrevet

Er det ikke meningen å være litt forvirret her inne???

Jeg holder jo styr på så mye ellers, her vil jeg slippe det.

Skrevet

Å huffda,hadde bilde av 11 søte små og nå er det plutselig blitt 11 store hårete menn,bortskjemmte og! Der kan en se hvordan det kan gå..`=)

Skrevet

Ha, ha, ha. Etter å ha fått slike bilder på "netthinna" tror jeg at vi må endre 6 års tradisjon og rett og slett kutte Trollmorsangen.... ;-)))

Skrevet

He he he, det verste er Gummelillan, at de siste kveldene når jeg har sunget denne for Hannah, så har jeg fått opp et bilde av noen hårete, litt forvokste trollmenn......usj.....;-)

Skrevet

Ja, det er nettopp det jeg er styggt redd jeg vil få også... Og hva om min 6 åring skal ha meg til å forklare hvorfor jeg ler da...;-)))))))

Skrevet

Ha ha ha!!! Du må fortelle hva du sier til henne da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...