lærer Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Skal ha festen på et hotell som ligger ca 10 min kjøring fra kirka. Må jeg da ordne med transport?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Det er vel litt individuelt hva folk velger. Jeg var i et bryllup en gang hvor festen var litt utpå landet, en halvtime fra kirken og en halvtime hjem igjen, og da måtte vi skaffe sjåfør både til og fra selv. Det var litt tungvint, men greit nok. Synes ikke 10 min er altfor avskrekkende langt å kjøre, men da kan det jo hende mange vil kjøre selv og? Kommer kanskje litt an på gjestene også, og om dere ønsker fyllefest eller tekkelig fest.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Vi skal ha bryllup "på landet", hvor det er 15 min fra kirke til fest, og 30 min fra fest til overnatting. I tillegg er nesten alle gjestene langveisfra (50 min kjøring+), men vi har ikke ordnet noe ekstra transport til noen. Blir ingen rølpefest uansett, så noen vil nok alltids kunne kjøre. Og hvis ikke, så går det taxi )
Happy H Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 vi har lurt på å organisere buss eller noe hjem om natto, men fra kirko til lokalet regner vi m folk kjøre sjøl
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Vår kirke og feststed ligger 1,5 time med bil fra flyplassen..de som tar fly får leie bil, eller så kan de spørre om noen har ledig plass i bilen sin.....noen kan jo prøve å ha oversikt over ledige plasser i bilene..har ikke helt satt planen rundt det enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå