Gå til innhold

Hvordan er magen deres etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg ei ekstra ræv....hehe

ser ut som det ja:(

magen henger over buksekanten,også er den liksom delt i to,delt av der fødselstripa var..huff,får helt fnatt av magen min...5mnd siden fødsel...vil det bli bedre?trener man-fre med sykling og pilates...uff..tar så lang tid:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg er veldig fornøyd med hvor fort magen har kommet tilbake. Jeg la på meg 20 kg. når jeg gikk gravid. Nå 3 måneder etterpå har jeg 2,5 kg igjen til opprinnelig vekt.

Den eneste treningen jeg har er gåturer hver dag. Jeg passer på å få en time med kjapp gange ca. 2. hver dag (skikkelig slik at du får opp pulsen). Utover det følger jeg kostholdsprogrammet til en ernæringfysiolog. Dette fører til at jeg spiser sunnere og oftere enn jeg ville gjort normalt.

Selvfølgelig er huden på magen litt slappere (den trenger jo tid på seg den også), og stripen nedeover er jo der selvfølgelig hehe.

Poenget mitt er.... for meg har det funket med riktig kosthold og normal trim (har alltid vært lat av meg). Er 181 cm høy, veide 69 kg før jeg ble gravid. På slutten av svangerskapet veide jeg 92 kg, nå akkurat 3 måneder etter fødselen veier jeg 71,5 kg. Så jeg tror kostholdet er utrolig viktig.

:-)

Skrevet

Blæh altså, magen er ennå diger. men så har jeg ikke passa på hva jeg spsier :/

Skrevet

Min er faktisk som før..men jeg har fått litt ekstra polstring da ;) Men ellers ikke noen forandring.

Skrevet

dere hater nok å høre det..men jeg er dritfornøyd:) slapp strekkmerkene, og var veeldig sunn under svangerskapet i tillegg til jeg trente (la på meg 12 kilo) etter 3mnd var jeg så og si normal igjen..men føler fortsatt jeg strammes opp! ser mye bedre ut nå enn jeg noengang har gjort:)

Skrevet

snart 3mnd siden jeg fødset. og magen henger over buksa. har fått "dansehåndtak" (ekstra fett over hoftene). jeg trener ikke eller noe så d er vel min egen skyld at jeg har litt ekstra. la på meg 20 kilo når jeg gikk gravid. har enda ti kilo til jeg må ned for å nå den opprinnelige vekta.

Skrevet

En ting jeg vil slenge inn her er; strekkmerker har tydligvis ikke noe med hvor mye du legger på deg. Som sagt over så la jeg på meg 20 kg, men jeg har ikke et eneste strekkmerke jeg heller. Tror nok strekkmerker er litt genetisk betinget....

Skrevet

Har aldri hatt så flat mage jeg.. Magen ble innoverhul rett etter fødsel..

Var litt gele aktig de 10første ukene, men nå er den normal fast og begynner å bli litt større.. spist litt masse godteri i det siste..

Skrevet

nei, var ikke det jeg mente:) mete at jeg itillegg til å iklke legge på meg mye så slapp jeg strekkmerkene.. derfor er jeg så heldig som jeg er:)

Skrevet

Synes egentlig magen min begynner å bli ganske ok, jeg... Det er 3 mnd siden jeg fødte og jeg kommer oppi de fleste buksene mine. Magen trenger nok en real oppstramming for den er ganske slapp, men heldigvis nokså flat:-) Jeg har et ministrekkmerke over navlen og det er det eneste. Synes jeg har grunn til å være fornøyd!

Og trening? Kosthold? Hæ? Jeg skjønner ikke hva dere snakker om???

Skrevet

Blæh,veier mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid, ingen strekkmerker, men huden er jo så slapp at jeg likevel ser smågravid ut fortsatt :-/ Synes det er skikkelig leit faktisk! Trener jevnt og spiser sunt gjør jeg også, går turer i tillegg, men akkurat som om huden ikke henger fast på underlaget. Usj!

Skrevet

Har to barn, yngste er 10 mnd. Gått ned alle de 23 og 19 kg jeg gikk opp.

Magen min er fæl! Masse, masse løshud og strekkmerker. Har stooore planer om bukplastikk etterhvert ja!

Men får trøste meg med at puppene ser bra ut, trass i at jeg har vært gravid og ammet to barn...,o)

Skrevet

jeg er heldig. magen og huden er stram og fin. Ser ut som før. Min baby er 6 mnd da, men magen har ikke forandret seg noe siden rett etter fødselen. Den ble fin igjen med en gang. Jeg har ikke gjort en eneste sit ups. Jeg er lat.

Skrevet

magen min er som før,eneste forskjellen er noen tynne strekkmerker.. Jeg gikk opp 18 kg,men har nå,etter 3 mnd,gått ned 20...:) er fornøyd:)

Skrevet

min er ødelagt, masse strekkmerker og så er den helt slapp...innimellom kjennes den ut som noen andres mage, men pga keisersnitt så er vel mye never ikke inntakte...! og så er den sår....jeg hater den

Skrevet

magen er litt slapp etter to fødsler, men henger ikke over når jeg står,

en god omgang med mageøvelser, så tenker jeg det blir bra.:-)

Skrevet

Jeg ble overrasket over hvor fort kroppen min kom tilbake i "god, gammel form". Hadde etterrier hver gang jeg ammet snuppa, og - ja, det høres rart ut - men jeg kunne se at magen ble mindre for hver dag. Etter en uke var magen like flat som før, men litt mykere og ikke så fast å ta på. Slapp heldigvis strekkmerker, er kjempetakknemlig!!

Skrevet

kroppen min er helt sånn som den var før fødsel :) flat mage igjen nå..

Skrevet

Magen min var mye finere etter eldstegutten. Naa aatte maaneder etter nummer to er alt ok under huden, men huden er mye slappere enn forrige gang=(

Skrevet

Etter barn nr.1: Som før!

Etter barn nr.2: Absolutt ikke som før!

Vekta er kun 2kg mer, men magen er dvask, slapp og stor. Har fått brokk (magemuskelen går ikke sammen) så selvom jeg er en treningsdame, aktiv og i det hele tatt.. Så ser ikke akkurat denne magen veldig trent ut:o((( Hater min nye mage!

Skrevet

magen er akkurat som før:o) men vekta raser bare ned:o(veier mindre enn va jeg gjorde før jeg ble gravid....og jeg var TYNN......jaja ammingen som gjør det...pluss jeg er flink til å glemme å spise:o( huff

Skrevet

Etter to barn er den ikke lekker lenger...Puppene er jeg veldig fornøyd med, men får vente å se til jeg er ferdig å amme. Snuppa er snart tre måneder, vekta har stått stille i to måneder nå. Magen er enda svær, kommer ikke inn i noen gamle klær, ikke bukser og ikke gensere. Har ikke strekkmerker, men har veldig slapp hud, ser litt ut som gele som disser....hehe...Men, har to nydelige jenter, så det er absolutt verdt det!

Skrevet

God beskrivelse av min mage det der HIlde26!

4 mnd siden fødsel her,men det er min egen skyld..jeg gjør jo ikke noe for å få den vekk...

Skrevet

Magen min har kommet seg veldig. Er nesten slik den var før svangerskapet. Selvfølgelig er den litt slappere da. Eneste er at jeg måtte ta keisersnitt så jeg har fått en bitteliten bul over snittet og det er hovedirritasjonen her. Gikk opp 35 kg og har igjen 4 kg før jeg er tilbake til normalen. Men har ikke gjort en dritt for å gå ned da. Går en tur hver dag. Har meldt meg inn på treningsstudio men kan ikke akkurat skryte av at jeg løper ned dørene der : )

Skrevet

har mye ekstra hud som henger i tillegg til masse strekkmerker...... føler at både magen og underlivet er ødelagt(revna alle mulige veier). trøsta meg med at magen kom til å trekke seg sammen etterhvert, men ser ut som det har stoppet helt opp......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...