Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Maten var helt nydelig, men jammen ble det ikke plass til litt snop også gitt;-) Livet er herlig! Film nr 2 skal snart sees!
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe! Jeg har greid å få ned tre av ungenes Kinder sjokolader(ikke eggene, altså) men jeg tror jeg sakl klare en til hvertfall c",) Og så har jeg fått låne "Lange flate ballær" av ei venninne - nå vet jeg hvordan det er på guttetur! c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 *leter fortvilet etter namenam i skapene....*
Urtete Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Har en stor haug med tompapir liggende foran meg..... Er hjemme alene og ungene sover, hvem har spist alt dette mon tro???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 Den så jeg for andre gang i helgen - den er kanonbra! Men om du ikke er god på Fredrikstad-dialekten, så anbefales det å ha den tekstet! Mine foreldre som er sørlendinger trengte litt "oversettelseshjelp" fra meg;-) Kos deg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, ikke jeg ihvertfall, for jeg har nok med alt det papiret her.......uff....jeg kommer til å ese ut enda en str før festen.....jaja, er vel ikke alene om å ha ryggrad som en glassmanet....;-/
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Og det sier du først nå? Nå er jo filmen snart ferdig, og det er muligens ett og annet poeng jeg kan ha missa... Men nå skal det sies at jeg hadde et forhold til en østfolding for mange år siden, så jeg får vel med meg det grøvste c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Dere er greie..... Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at hvis ikke det er tilgjengelig ,så tenker jeg ikke så mye på det. Lurt!!!! Det finnes ikke noe i skapet og jeg går her fysen som fy.. Går det an å ha godteriabstinens????? I så fall har jeg det.
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Det fins mye lekkert å få kjøpt i stretch og med strikk i livet c",)! Tror jeg tar meg en sånn Kinder til, jeg!! Bare støvlettene passer, så er det ikke så farlig med resten, vet du!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2006 He he he, ja det har du nok.....morsom eller? Hva med discoløven på båten? Og bidèet.......og på puben - der hvor nevøen driter seg litt ut.....og han alkoholikeren - er han ikke typisk? He he he....du Edgar, jeg er ille nervøs jeg......kanonfilm!
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 UBETALELIG der hvor de to gutta er på homsebar!!!!! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, det er en veldig vanlig tilstand i moden alder!!!!
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Og testamentopplesningen med hu derre VG dama!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2006 JA JA JA - Nå ler jeg igjen.....ser det for meg! Ha ha ha ha!!!!
Reveenka Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Må innrømme at dialekta er latterfremkallende også, men det kan jo ha noe med karakterene å gjøre også c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå