Gå til innhold

1 melkerull og 3 kick fetere.....;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Maten var helt nydelig, men jammen ble det ikke plass til litt snop også gitt;-) Livet er herlig!

Film nr 2 skal snart sees!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Jeg har greid å få ned tre av ungenes Kinder sjokolader(ikke eggene, altså) men jeg tror jeg sakl klare en til hvertfall c",)

 

Og så har jeg fått låne "Lange flate ballær" av ei venninne - nå vet jeg hvordan det er på guttetur! c",)

Skrevet

*leter fortvilet etter namenam i skapene....*

Skrevet

Har en stor haug med tompapir liggende foran meg..... Er hjemme alene og ungene sover, hvem har spist alt dette mon tro???

Skrevet

Den så jeg for andre gang i helgen - den er kanonbra! Men om du ikke er god på Fredrikstad-dialekten, så anbefales det å ha den tekstet! Mine foreldre som er sørlendinger trengte litt "oversettelseshjelp" fra meg;-) Kos deg!

Skrevet

Ja, ikke jeg ihvertfall, for jeg har nok med alt det papiret her.......uff....jeg kommer til å ese ut enda en str før festen.....jaja, er vel ikke alene om å ha ryggrad som en glassmanet....;-/

Skrevet

Og det sier du først nå? Nå er jo filmen snart ferdig, og det er muligens ett og annet poeng jeg kan ha missa...

Men nå skal det sies at jeg hadde et forhold til en østfolding for mange år siden, så jeg får vel med meg det grøvste c",)

Skrevet

Dere er greie.....

Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at hvis ikke det er tilgjengelig ,så tenker jeg ikke så mye på det.

 

Lurt!!!! Det finnes ikke noe i skapet og jeg går her fysen som fy..

 

Går det an å ha godteriabstinens?????

I så fall har jeg det.

Skrevet

Det fins mye lekkert å få kjøpt i stretch og med strikk i livet c",)!

Tror jeg tar meg en sånn Kinder til, jeg!!

 

Bare støvlettene passer, så er det ikke så farlig med resten, vet du!

Skrevet

He he he, ja det har du nok.....morsom eller? Hva med discoløven på båten? Og bidèet.......og på puben - der hvor nevøen driter seg litt ut.....og han alkoholikeren - er han ikke typisk? He he he....du Edgar, jeg er ille nervøs jeg......kanonfilm!

Skrevet

UBETALELIG der hvor de to gutta er på homsebar!!!!! c",)

Skrevet

Ja, det er en veldig vanlig tilstand i moden alder!!!!

Skrevet

Og testamentopplesningen med hu derre VG dama!

Skrevet

JA JA JA - Nå ler jeg igjen.....ser det for meg! Ha ha ha ha!!!!

Skrevet

Må innrømme at dialekta er latterfremkallende også, men det kan jo ha noe med karakterene å gjøre også c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...