Gå til innhold

siste spørsmål...desiree:)


moaas

Anbefalte innlegg

har du gått opp noe i vekt etter du slutta med kuren???spiste du vanlig mat innimella kurene???

tusen takk for all hjelp:))))

stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk i et strekk. altså 4 mnd uten stopp. Men la til diverse ting. Lillegutt fylte 1 år 21 sept og etter det har det *kremt* blitt litt mye kakespising og utskeielser. Må hente meg litt inn igjen nå altså hehe.... Men 3 kg har jeg gått opp. Og det syns IKKE jeg er ille. Ikke gått opp noen klesstørrelser eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra da:)))))

jeg synes dette går helt greit...er ikke veldig sulten men spiser masse frukt/grønnsaker og i dag 2 skåler med suppe...og drikker masse vann og te...så jeg springer på do hele tia...hihi:)

tror jeg skal ta 1 dag med "vanlig"sunn mat etter hver ukeskur,så klarer jeg kanskje å holde ut...skal gjøre dette helt til julaften,så ta det litt med ro i jula,men ikke noe snopspising,så begynner jeg på igjen etter jul...så jeg har jo 9 uker til med dette og håper på å ha klart å gå ned 8kg til jul:)da er jeg fornøyd;)

tusen takk for alle svar:)

stor slankeklem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 kg?? herregud. det forsvinner før du har begynt. Gikk ned 4,5 kg første uka jeg. Gikk ned 30,5 kg på 4 mnd så da kan du jo tenke deg hvor mye jeg har gått ned i mnd:-)

 

 

Lykke til! Dette greier du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...