Gå til innhold

Desirée!


NessaS

Anbefalte innlegg

Heisann. så du var her inne nå.

Du begynner sikkert å bli litt lei alle suppespørsmålene, men jeg har et bittelite et.

 

Jeg har ganske lyst til å prøve denne suppa, er så deilig med suppe på høsten liksom. Men så så jeg at det skal være nudler i den. og jeg takler virkelig ikke nudler, brekker meg om jeg må lage det til gubben. Finnes det noe annet jeg kan bruke i stedet for?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Det er bare å spørre i vei. Glad jeg kan hjelpe.

 

Som jeg har skriv tidligere så er alle ingrediensene de for en grunn. Men du kan jo prøve uten. Vet mange kutter ut forskjellige ting. selv så takler jeg ikke bønner, men har svelget dem hele nesten hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid. Var inne på slanketips-siden og jeg må bare si WOW! Du har gjort en kjempebra jobb.

 

Jeg er egentlig ikke så kresen i matveien, men når det kommer til nudler. Fysj. Kan kanskje prøve med litt mer bønner eller noe, jeg elsker bønner. =)

Har skikkelig lyst til å prøve denne dietten nå, for vekta har stått stille i over en måned og det er ikke akkurat motiverende.

 

Igjen, takk for at du tok deg tid til meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! Koselig med tilbakemeldning.

 

Bare å spørre. Men husk å skrive nicket mitt. Da finner jeg innlegget fortere:-) Sånn som du nå gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...