Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Har et barn fra før. Far ønsker ikke flere barn men mor vil ha et barn til. Hvem bør få viljen sin da? Far eller mor?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Hvor gammelt er barnet dere har da?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Mor... jeg tenker sånn at det er viktig med søsken. kunne aldri ha tenkt meg å være enebarn selv så derfor vil jeg i allefall at mitt barn skal få søsken. Søsken har utrolig mye glede av hverandre!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Vi har fått et barn som er litt over året, samboeren min er bestemt på at det ikke blir flere selv om jeg har lyst på en til, følte ikke at jeg kunne "mase" på han en unge til, så nå har jeg slått meg til ro med at vi bare kommer til og ha ei.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 har han grunn til å ikke ville ha flere??økonomi,fritid,mye jobbing osv???
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 jeg hadde ikke klart å godtatt bare et barn når jeg vill ha flere..d hadde vært et hardst slag å få
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Vi hadde også det problemet her. Men etter et år med bearbeidelse har jeg endelig fått han med på en til. Jeg synes absolutt du skulle få viljen din. Han kommer garantert ikke til å angre på å få et barn til, men du kan komme til å angre noe forferdeig visst du gir deg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Har du tenkt på hvorfor han ikke vil ha flere barn? Har forholdet deres endret seg etter at dere fikk barn? Det er jo en kjent sak at til tross for baby-lykken er det en tøff tid for forholdet generelt med småbarnstid. Gir du han nok oppmerksomhet? Dereier alt seg om barnet? Enkelte menn kan bli sjalu...fordi de har mistet oppperksomheten til sin partner. Andre menn igjen trives ikke med små barn. Dratt i den helt andre enden - kanskje han rett ogslett tviler på om han blir -HVIS dere ikke er "kjærester" for tiden. Alt har en balansegang.. En annen grunn er at han kan føle seg bundet av familielivet. En tin er å ha ett barn, men man sier jo at å ha to - er som ti... Uansett kan instillingen hans endre seg med tiden, kanskje blir det han som etterhvert har lyst på nr to? Du bør uansett ikke true ditt ønske frem - dere bør bære to som ønsker ett barn til, hvis ikke er du fort alene mor... Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå