Gå til innhold

Det har vært sagt mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..her inne i det siste. Jeg har, som mange andre, klaget min nød over barnas mor og alle frustrasjonene.

Men; akkurat nå må jeg få si at jeg føler at jeg får igjen mer enn jeg gir. Jeg har en fantastisk kjæreste, og jeg har 2 stebarn som jeg er svært glad i!

Vi er en familie, når vi er sammen, og sist gang de var her så var det unger ut og inn - venner og kaos. Det var sekker i gangen, rot på badet og leker overalt og tonnevis med skittentøy. Men vi var et hjem - en familie.

Og dere - DET er den største gaven!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.

Synes det er flott med mange barn i huset, om det er dine, mine, våre, venner, naboer, slekt eller familie.

Konflikter kan forekomme i en familie med bare våre barn også.

Skrevet

Tusen takk for et positivt innlegg her inne. Dem er det ikke så mange av, dessverre. Det er jo ganske rart da, at terskelen for å klage sammen er så lav, mens de fleste av oss synes det er vanskelig å være åpenlyst fornøyde sammen og skryte til hverandre. Håper allikevel at det er en del som tenker som deg og som i sum er nokså fornøyde. Det har barna våre som lever under komliserte familieforhold fortjent!

Skrevet

Takk, Maud!

Jeg var egentlig ganske engstelig da jeg postet innlegget, for man får jo ofte en del hets her inne fordi man legger seg til den positive linja.

Tenker ofte jeg, på hvor heldig jeg er som får dele livet mitt med disse menneskene som jeg er så glad i. I helga var jeg syk, og barna var helt eksemplariske! Hjalp til og stullet og stellet - det viser at de har omsorg for meg også, noe som gleder meg stort.

Man kan alltid finne noe å pirke på dersom man leter godt nok, men man finner alltid også noe godt dersom man leter etter det.. kanskje det er det mange glemmer?!

Skrevet

Signerer den, Heldige meg :-)!!

Hadde ungene sist helg, og vi bare storkoste oss hele tiden. Lange frokoster, gode samtaler og mye latter. Føler at vi er en familie når de er her, og mange ganger blir det desto mer ensomt når de har dratt. Men alt i alt føler jeg meg kjempepriviligert som får lov å bli kjent med og leve sammen med de to skjønne jentene og min herlige kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...