Gå til innhold

Flere barn eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn fra før. Far ønsker ikke flere barn men mor vil ha et barn til. Hvem bør få viljen sin da? Far eller mor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet. Tror ikke enebarn er den beste løsningen for hverken barnet eller foreldrene. For det første blir det mye ansvar og tunge tak når foreldrene blir gamle og 'barnet' må passe på alt alene, og hva hvis det skjer barnet noe i en alder av f.eks. 20? Plutselig sitter man der uten noe som helst. Jeg ville nok hatt minst 2 uansett!!

Skrevet

det er en vanskelig ting det der. jeg syntes ingen skal tvinges enten den ene eller andre veien. men må du ha barn nå da. kan jo hende han vil ha fler litt nlengre fremm i tid men akkurat nå føles det som nok. jeg ønsker meg selv flere barn, har en fra før og venter nr to. har altid ønsket meg fire mannen min har altid sakt to så vi ble enige om tre barn. men nå hardette sv. vært så tøft at han vil ikke ha flere.

det sårer meg, jeg harfaktisk gått med på at vi ikke skal ha fler. men for å være erlig så håper jeg at om et år eller to så blir han mulig å overtale.

det føles vanvittig tungt å ikke skulle få være mor til så mange barn som vi hadde snakket om sammen bare fordi dette sv. har vært tungt og jeg har hatt mye humørsvingninger. neste sv, behøverjo ikke bli slik. men det er klart det finnes ikke noen ting som skulle tilsi at det skulle bli like lett som sist heller.

derfor sier jeg at det ikke er rett at du skal gå å ønske deg et barn til og ikke få det. men syntes heller ikke at det er rett å tvinge han til å få et barn han ikke vil ha. tenk litt på konsekvensene det kan føre til.

det viktigste må jo være dere har det bra.

Skrevet

Tror mor i dette tilfelle har det vondere av å ikke få et barn til, enn far ville ha, av å få et til.

Synes derfor mor burde få viljen sin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...