Gå til innhold

Og så var det en til her... :)


Ellen81

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Kan vist legge meg til her inne jeg også... I følge nettsiden har jeg termin 21. juni og har allerede kommet i 6 uke... Er plutselig litt skummelt!

 

Tok testen på mandag og i dag er det onsdag, så det er ganske nytt for oss. Men, vi krysser fingeren for at det lille gullet holder seg på plass!

 

Vi, det er da meg på 25 og samboer på 34. Vi bor i Bodø og trives veldig godt. Jeg er født og oppvokst i Oslo, men angrer ikke på at jeg flyttet hit for snart 2 år siden. Går på høgskolen, mens samboern jobber.

 

Ser frem til å bli kjent med flere som er gravide, for dette er noe nytt for meg, så jeg kommer nok til å spørre om en del ting.... hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen hit Ellen81.

 

har termin 3 dager etter deg;)dagene siden positiv test går akkurat som vanlig,samtidig som det slettes ikke er vanlig-veldig rar følelse egentlig.akkurat som om jeg automatisk går rundt og passer på magen litt.

 

bor faktisk ikke så langt fra bodø,men er noe yngre enn deg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det skal bli flere av deg også :)

 

Jeg synes det hele er veldig rart, og det er ikke helt gått opp for meg ennå... Selvom jeg begynner å bli ganske stusselig form til tider. SÅ, det er nok ganske sikkert noe på gang... hehe :)

 

Hvor er det du bor da? Ikke så langt fra Bodø kan være veldig mange plasser... Samboer er i fra Lødingen, så der er vi på besøk inne i mellom alt annet...

 

Vi har BiM treff på cafe Kafka her i Bodø. Har ikke vært på noen ennå selv, men jeg håper jeg får mulighet til å tusle meg dit etter hvert... Kanskje du har lyst til å være med en gang??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...