Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Tenkte å begynne med grøt i morgen...tulla er litt over 4 mnd. Virker ikke helt fornøyd om dagen, så tror hun trenger mer fòr Tenker jeg tar den første skjeen på formiddag...men hvor mye grøtpulver skal man ha til det første måltidet, og hvor mye mme? Står ikke noe på pakken....? Dere som har babyer på litt over 4 mnd...hvor mye grøt fikk de i beg. og til hvor mange måltider til dagen?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Når jeg begynt ga jeg et par t-skjeer med tynn, tynn grøt. Og jeg ga han det på morgenen. Ga han kun 1 gang om dagen. Bruk en halv t-skje med grøtpulver og bland med melk til den blir tynn. Og gi henne det når hun er opplagt og ikke oversulten : )
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 jeg begynte med noen skjeer...jeg tok en t-skje grøtpulver i en liten kopp, og tilsatte mme så mye jeg trengte.. blir noen skjeer av dette. økte til 2 ts.grøtpulver etter en uke..deretter halv porsjon...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Okai. Gir man dette før de får melk da, eller etterpå, eller midt i melk-måltidet? Eller ikke sammen med melk i det hele tatt? Hilsen grøt-grønn
MintCondition Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Vi begynte med et par teskeier, som de andre her Ammet før og etter måltidet, en pupp før og en etter For at ikke melkeproduksjonen skal gå ned bør du amme i forkant av måltidet. I tillegg er de fleste babyer mer motagelige for nye smaker når de har fått stilt den verste sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå