Gå til innhold

Ikke fødselsangst; bryllypsangst!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heijenter. Denne siden ble jeg glad for å finne:) he he!

Kjæresten min fridde forrige uke, så nå planlegger vi bryllup! jeg er KJEMPEGLAD for å endelig kunne gifte meg med han, noe jeg har ventet på omtrent siden vi møttes:) Allikevel, jeg er fryktelig treg med planleggingen fordi jeg gruer meg så veeeldig til denne dagen. Jeg ser ikke frem til den, ønsker nesten heller å bare giftemeg fort og gjøre noe koselig bra oss to..feks dra på ferie.. noen fler med samme følelsen?

Kjærsten vil veldig gjerne ha en stor fest, så jeg går med på det for han sin skyld. Senere kan det jo også hende at jeg synes det blir veldig stusselig uten fest og brudekjole.. Vi planlegger et ute bryllup i mai- juni med vielse fra Humanetisk forbund.. det blir et veldig fint bryllup, men sååå mye oppmerksom het da... oi oi oi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig morsomt og inspirerende å lese om alles idder og opplevelser fda:) Kunne tenke meg og hive meg rundt for å gjøre bryllupet i vinter..:)

Skrevet

Hei på deg , her er en til med angst for store bryllup! med meg selv i sentrum...

Så vi skal gifte oss i smug, men har ikke satt dato eller sted enda. Bare vet at det er noe vi vil og skal. Har litt angst for hva folk vil si når de ikke får stor bryllupsfest, men det er tross alt vår dag og jeg orker ikke gjennmføre en dag jeg bare kommer til å grue meg til!!

Skrevet

grattis så masse m frieri og forlovelse!:)

ka m å reise vekk, til seychellen, mauritsius, thailand..en kjempe idyllisk plass. gifte dåkke på stranden, eller i et koselig lite kloster. bare dåkke to.være der i nokken veke å nyte livet.

Så holde en stor fest for familie og venner når dåkke komme tilbake:)

Då blir festen mer avslappa og gøy og dåkke får en bryllupspakke som kan passe begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...