Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Har forstått det sånn at du bor på østkysten, litt lenger sør... Er det lov å spørre hvor? Er ganske ofte i området selv... Og så lurer jeg på en ting... Barnematen på glass, er den ok der borte? Noen tips til merke etc til en norsk liten mage? :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg bor langt nord, på østkysten. Nabo med New Hampshire ;o) En time fra Montreal i Kanada. Barnematen på glass er ok. Men her har vi ikke brukt det så mye, da han spiser det jeg lager selv. Vi har brukt mye Gerber sine fruktmos, spesielt banan. Gerber har mye godt for små prinsesser og prinser.
Babyonboard ;-) Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Takk for svar :-) Sist jeg var der borte var hun åtte uker og da gikk det bare i mme, gikk fri for det jeg hadde med og måtte ut å lete... Prøvde noe annet jeg fant men da fikk hun skikkelig løs mage, fant heldigvis Nan rett etterpå, men det var dyrt... Nå tar jeg med nok Nan :-) og grøt... Middag finner jeg sikkert der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå