Gå til innhold

Ang hybelkaniner....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på noe morsomt jeg hørte fra ei venninne...

 

Hun hadde besøk av bror med barn... Minste jenta lå å krøp på gulvet... plutselig forsvinner hun under sofaen og kommer frem med DEN hybelkaninen!!!

"Se Puuusi!", roper lille søte ungen og smiler fra øre til øre ;-)))

 

 

 

Snille disse søte små ;-)))

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm......litt skummelt altså......kunne vært her, og meg og min bror, og min niese, og ikke minst - en av mine hybelkaniner......hmmmm.....skal sjekke imorgen jeg, om de har stukket av eller ei;-)

Skrevet

Hahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!

Den var gooooood!!!!!!!!:))))

 

 

Skrevet

Nu rydde sambo..... Lure på om æ kanskje må hjelpe han litt............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...