Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Kom på noe morsomt jeg hørte fra ei venninne... Hun hadde besøk av bror med barn... Minste jenta lå å krøp på gulvet... plutselig forsvinner hun under sofaen og kommer frem med DEN hybelkaninen!!! "Se Puuusi!", roper lille søte ungen og smiler fra øre til øre ;-))) Snille disse søte små ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Hmmmm......litt skummelt altså......kunne vært her, og meg og min bror, og min niese, og ikke minst - en av mine hybelkaniner......hmmmm.....skal sjekke imorgen jeg, om de har stukket av eller ei;-)
Urtete Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!! Den var gooooood!!!!!!!!)))
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Nu rydde sambo..... Lure på om æ kanskje må hjelpe han litt............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå