Gå til innhold

Hva slags musikk liker babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi roer seg veldig godt til en bestemt plate med Norah Jones, har spilt den mye for henne. Og så spreller hun og koser seg til Knudsen og Ludvigsen og Jokke og valentinerne. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Torbjørn Egner..dyrene i Afrika... da er det vill jubel:-)

Skrevet

musikken som eg synger... om en kan kalle det musikk heeh hun har heldigvis ingen å sammenligne med !

Skrevet

vet ikke hva hun liker nå...vi har på radio hele tiden vi:) men ihvertfall da hun var liten likte hun backstreet boys *flau* hørte på en bestemt sang i graviditeten, og det sies at barna kjenner det igjen.

Skrevet

Alt fra disco til trekkspill :)

Skrevet

"Fly me to the moon.." er pop her, og Halleluja-cden. Hørte mye på den i slutten av svangerskapet, og Andrea roer seg virkelig når jeg spiller eller synger fra den:)

Kanskje jeg burde utvide til noe tøffere etterhvert jeg også;)

Skrevet

Linea liker musikk - punktum! Smiler stort når jeg synger for henne. I det siste har det blitt en del Erykah Badu mens jeg steller henne, da koser hun seg. Ellers så har vi lenge hørt på den nye cd'n til Justin Timberlake og vi hører mye på r'n'b. Tror hun liker alt jeg. Regner med at hun blir kjempe musikalsk, for hun begynte å gråte en dag jeg sang falskt for moro skyld. hihi! ;-D

Skrevet

har ikke testet babyen enda, men poden på 3 roer seg til eva cassedy og bjørn eidsvåg...og av en eller annen underlig grunn digger han grand prix låta til wig wam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...