Gå til innhold

Idag er det onsdag og filmkveld.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ganske skuffet over dvd`ene jeg har sett siste ukene, vi leier alltid nye filmer på onsdag for da kommer nyhetene ut. I dag har jeg leiet 3 nye, men er eh.....skeptisk......

Har sett verdens morsomste film på kino (Heartbreak Hotel) og da skal det vel hardt holde at noen av disse klarer å leve opp til den. Kanskje jeg heller skulle gått på kino og sett den om igjen - garantert latterbombe! Jenter, dere bare må se den!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gressenke og har benyttet anledningen til å invitere 4 venninner på skikkelig skravlekveld. Tenker det blir store mengder tapas, litt rødvin og skravling til langt på kveld ;-)

Skrevet

Høres kjempehyggelig ut begge deler!! Ha en fin kveld begge to!!

Skal snart møte Karomamma for å pønske litt på DIB-festen! Har også fått oppfordring av sambo om å gjøre noe hyggelig noen kvelder for å trøste meg selv etter Krakow-tabben. Mulig jeg svipper innom noen venninner som skal ut og spise i kveld. Eller kanskje på kino for å se Heartbreak hotel!!!

Skrevet

Hørtes herlig ut! Jeg elsker tapas - kan du tenke deg noe mer sosialt å spise da? Og sexy også for den sakens skyld ( kanskje ikke så viktig akkurat i kveld da....ha ha ha) Men å spise tapas med kjæresten sin, det er sexy det :-) Vi gjorde nemlig det masse i Trondheim når vi var nyforelsket....:-) Sukk........

Jaja, kos dere masse:-)

Skrevet

Skulle se Heartbreak Hotel i mårra men så kan ikke venninna mi likevel :-(

Skrevet

Synd for henne sier nå jeg!

Skrevet

Hehe... Jepp :-)

Ville ikke du se den en gang til'a????????????

Egentlig så ser jeg hva som helst jeg altså................... Hint ;-)))

Skrevet

He he.....jeg elsker å gå på kino, men ingen jeg har lyst til å se akkurat nå. Også har jeg 3 filmer hjemme jeg skal se da! Men blir gjerne med på kino når det dukker opp noe spennende ja:-))

Skrevet

Blir nok etter jul det da.......... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...