Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Først het jeg bare Babyonboard, så hadde alle et ettersleng med termindato, og da fant jeg ut at det ville jeg også ha.... Og nå da jeg vil hete Babyonboard er det OPPTATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! &fknjfnfebknjhgdjkfcbnjkvcjk#¤"¤#%&¤%%¤&%/ Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, der ser du! Må ikke drive å vingle frem og tilbake og bytte nick og greier vet du - det hører hjemme på skravle det må skjønne;-)))
strikkballen Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 He, he, viser jo at det er et fengende og bra nick...! Kanskje du kan putte noen bindestreker eller noe innimellom ordene?
Espoir Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje du kan prøve om Babyombord er ledig?
Gummelillan Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Du vil alltid være den eneste Babyonboard for oss da vet du ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe... Prøvde med mellomrom mellom ordene etc... Babyombord er uaktuelt! ;-) Ny hobby; Lete opp synder'n ;-)))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå