Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fikk råd fra hs om å bruke 1 ts i 1-2 flasker melk i døgnet,
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Siden jenta mi har problem med avføringa brker eg 4 ts på 300 ml. Så rundt 8 ts per dag, eigentleg dårlig virkning på jenta mi. Da eg var til legen i dag sa han at det sto i eit skriv om å gi 2-3 ts malt 2 ganger for dag. Kjem vel litt an på korleis avføringa er vil eg tru.
Benni-min Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fikk beskjed av helsesøster og gi etter behov. Prøve først med en ts i en flaske til kvelden og så øke hvis en trenger. Jeg gir nå en ts i hver(nesten) flaske. Er jeg på besøk eller ute så får han ren mme uten malt. Så sa hs at hvis avføringen ble for tynn så skulle jeg minke på malten.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 er dette mot hard mage? gutten her har ikke hard avføring, men "kun" en bleje i døgnet og det kan virke som det plager han av og til. kanskje dette hadde hjulpet han å bæsje litt oftere og ikke så vanvittige mengder når det vel kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå