Tre rosa kalver Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Er dere fornøyde? Fordeler/ulemper? Lett å få barnet oppi selv, når man skal bære på ryggen? Tenker på å skaffe meg en sånn. Jenta er 10 mnd, og etter meg overalt...LItt sent å kjøpe kanskje?..Men ser jo de kan brukes til 4 år ca. Hvor mye koster den? Noen som vil selge meg en brukt kanskje? Har sett på finn, men alle er solgt :-(
Mamma til to skjønne gutter :) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Dytt dytt.. Lurer på det samme:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Heia! Ja, jeg er veldig fornøyd med ergo! Den er knall god å bære i. De par første gangene syntes jeg det var vanskelig å få lillegutt oppi. Men så fikk jeg det til, enten ved å slenge han bakpå ryggen, eller ved at han satt eller stod på benken, og så satte seg på ryggen min. Litt vanskelig å forklare. Vi bruker den enda, lillegutt er 22 måneder, veier vel 13 kilo. Mener vi betalte rundt 700-800 for den. Vet desverre ikke om noen som skal selge sin. Lykke til med eventuell handling og bæring! Det gjør hverdagan her veldig mye enklere.
mai mammaen til to Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 http://babyslynga.no/ selger den her..vurderer å kjøpe den eg og
Ejlis Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Sånn har jeg også hatt lysst på. Er for tungt å bære han i baby bjørn på magen nå og bæremeis blir litt voldsomt når vi ikke er på tur synest jeg.. tenkte til shopping og slike ting.. men er jo dyrt dersom den blir brukt tre ganger..
*Magic* Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Den er helt topp:) Får ikke vondt noe sted når jeg bærer lillegutt i den, og dessuten så vet jeg at han sitter riktig. Har brukt den en god del på skogsturer, og da sovner han nesten alltid. Det eneste som er ulempen er at det er litt vanskelig å få plassert babyen oppi alene. Her går det greit når jeg skal bære han på magen, men på ryggen er det noe knotete. Trøsten er at det går bedre for hver gang, og at man må finne den rette teknikken. Jeg kjøpte min på babyslynga.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå