znuppeline Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Datteren min har fulltidsplass i barnehage, men grunnet en lidelse er hun der fra 4-5 timer pr dag. Det er nok for henne. Noen som vet om trygdekontoret utregner kontantstøtte etter faktisk tilstedeværelse - eller etter om man har full\halvtids plass!? takk for svar!
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 tror de regner en el dag uansett om hun er der bare 1 time.. det var hvertfall d de sa til meg..
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 en hel dag, skulle det stå.. har problemer med treg h-tast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå